уторак, 19. април 2016.

Гостушки о Пироћанцима


Пирот није мој завичај, то је моја крв. Свакако да сам расположен са извесном дозом нежности према том граду и мило ми је кад чујем за неки успех Пирота и појединаца са овог подручја, када чуем да има даровитих, вредних људи... Пироћанци су веома сензибилни. Једном сам им рекао да им недостаје темперамент, већа активност. Можда имају неку црту депресивности која је, чини ми се, видљива и са оне стране планине. Али, с друге стране, сасвим сам сигуран да добро осећају уметност и нису равнодушни према њој. Занимљиво је да из области финансија никад нисмо имали истакнуту личност иако нас сматрају за добре „чуваре новца“.

______
Драгутин Гостушки, композитор, историчар уметности
и доктор философије пореклом са Старе Планине
(из књиге „Наши у белом свету“, Бобан Митић)
Фото: Тањица Перовић, Пирот

Нема коментара:

Постави коментар